joi, 24 mai 2012

Imagine din tower blast.
Astazi am sa vreau sa va vorbesc despre un joc care l-am gasit pe internet si mie personal foarte mult si am utilizat multe ore din viata mea jucand si distrugand turnurile inamicilor. Este un joc foarte frumos cu o grafica bine elaborata. Ca orice joc flash nu este foarte complicat si ideile sunt simple. In acest joc trebuie sa fii foarte iscusit si sa distrugi castelul inamicilor. Trebuie sa folosesti mouse-ul ca sa tragi cu tunul in turnurile inamice. Cu cat tragi mai bine cu atat de repede vei reusi sa faci un scor mai mare si sa deschizi noi nivele.
Daca ar fii sa ii dau o nota acestui joc pe o scara de la 0 la 10 as spune ca este un joc de nota 7. Este distractiv dar dupa o perioada de timp nu iti mai vine sa tragi cu tunul.


Ca ca va conving ca totusi acest joc merita cautat si jucat va voi arata cateva imagini din joc.
I speranta ca v-a placut acest joc. Sper sa va vad in urmatoarele mele postari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu