joi, 24 mai 2012

Hai sa ne cunoastem

Buna ziua . Hai mai intai sa ne cunoastem inainte de a incepe sa scriu despre toate minunatiile din lumea asta. Pe mine ma cheama Meral Serban, da stiu este un nume ciudat, parintii mei sunt , mama romanca , tata turc. Nu stiu daca va interesau detaliile acestea dar daca totusi nu ati fugit de pe acesta postare haideti totusi sa va spun de ce am facut acest blog.
Ca sa fiu sincer nu prea stiu cu ce se mananca aceasta blogareala dar cum toata lumea are un blog in zilele noastre m-am gandit sa imi fac si eu unul si sa il numesc New Kids On The Blog, dupa numele faimoasei trupe de muzica pop New Kids On the Block.
Cu toate ca nu voi vorbii despre trupa in sine , mi-as dori sa va spun in postarile urmatoare despre una din pasiunile mele cele mai mari. Jocurile care pot fi jucate gratuit online.
Acestea fiind spuse , ne vedem in urmatoarele mele postarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu