duminică, 18 noiembrie 2012

Inca o tura de bancuri



Unul care mie imi place foarte tare :


O blonda cu o maşină trăznet într-un service auto. Mecanicul întreabă:
- Ce s-a intamplat?
- Merge aiurea si se opreşte motorul. Mecanicul deschide capota si găseşte un biletel: "Este o proastă, nu ştie să conducă, iar eu n-am de gând să plătesc. Soţul" . Mecanicul închide capota:
- Ne pare rău, dar nu vă putem ajuta, mergeti la un alt service. Tipa furioasă: -
 La mama naibi,  sunteti al şaptelea service care mă refuză.







Iar altul pe care pe mine personal ma relaxeaza este:



- Ieri a fost ziua sotiei mele si i-am facut o surpriza neasteptata!
 - Nu mai spune! Ce cadou i-ai facut?
 - O ciocolata cu lapte!
 - Bine, dar asta consideri tu surpriza?
 - Sigur ca da, ea se astepta la o rochie!


Si pentru final o poza haioase cu ultima gaselnita in materie de gadget-uri. 




Sper ca va place postarea de azi si va astept pentru alte lucruri haioase in postarile urmatoare.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu